2012. július 25., szerda

Kallos kívánságlista

Szeretem a Kallos termékeket. Sampont meg balzsamot használok, azokkal teljesen megvagyok elégedve (majd hamarosan írok róluk). Potom pénzekért vehetek 1 literes kiszerelést. A testápolójukat is kipróbáltam, de nem voltam vele megelégedve. Felnéztem a honlapjukra, és ott szemezgettem egy-pár hajápolási termékkel, amit szívesen kipróbálnék. 

Samponok

Samponoknál azt vettem szempontba, hogy nekem száraz a hajam. Bár egy sampon nem fogja megszüntetni a szárazságot, azért én mindig ilyenekkel szemezgetek. Menjünk sorba, hogy melyiknek mi a neve.
1. Kallos Mandula Illatú Sampon Száraz és Normál Hajra: hű, zöld színű. Zöld szín a mániám. Még sose volt zöld színű samponom. :D Bár most gondoltam bele, milyen lenne a mandula illat?
2. Kallos Jázmin Tápláló Sampon Száraz, Töredezett Hajra: volt egy ugyan ilyen kiszerelésű, vaníliás illatú is, de az fénytelen hajra. Úgy gondolom hogy az én hajam csak száraz és nem fénytelen, így az lekerült a listáról, és maradt ez.
3. Kallos Barack Illatú Sampon Száraz Hajra: ez a narancssárga szín, meg a barack illat nagyon jó lehet. :)

Balzsamok


Nekem balzsamot egyszerűen MUSZÁJ használnom, különben a hajam olyan mint a drótkefe. A kifésülés meg már nem is számít szempontnak ez mellett.
1. Kallos Jázmin Tápláló Hajbalzsam Száraz, Töredezett Hajra: ha már van ilyen sampon, dukál hozzá a balzsam is :)
2. Kallos Méz Hajbalzsam Száraz, Töredezett Hajra: a méz alapból táplálja a hajat, szóval ez a balzsam nem lehet rossz.
3. Relax Hajkiegyenesítő Balzsam: egyszer próbáltam már hajkiegyenesítő sampont és balzsamot, de semmit sem ért. Mint halottnak a forró csók. Ezzel mi lenne a helyzet?

Pakolások

Boltból még nem használtam hajpakolást, magamtól csináltam mindig. Próbáltam már a tojássárgáját, most jelenleg a mézzel, olívaolajjal és ricinusolajjal kísérletezek.


1. Kallos Jázmin Tápláló Hajpakoló Krém Száraz, Töredezett Hajra: a samponhoz és a balzsamhoz jár pakolás is. Egy teljes hajápolási család :D
2. Kallos GoGo Regeneráló Hajpakolás Száraz, Törékeny és Károsodott Hajra: a múltkor láttam GoGo sampont, de mivel nem száraz hajra való volt, így nem is érdekelt. De viszont ez a balzsam már érdekel, ha száraz hajúaknak való.


Hát ezeknek nagyon aranyos a külsejük. :D
1. Kallos Placenta Hajpakoló Krém Növényi Kivonattal
2. Kallos Honey Hajpakoló Krém Mézkivonattal (szerintem az ehhez "illő" sampon van meg nekem)
3. Kallos Latte Hajpakoló Krém Tejprotein Kivonattal
4. Kallos Herbal Gyógynövényes Hajpakoló Krém Száraz Hajra

Mindegyik természetesen azért szerepel a listámon, mert a száraz, töredezett hajra valók. Valamelyiket mindenképp kiakarom próbálni, a Latte-ról hallottam, olvastam sok jót.

Szériumok


Neeem, semmi esetre sem akarom feladni az egyenes hajat. Göndören hordhatatlan. De nem akarom tönkre vágni a hajamat, így kiakarom próbálni ezt a hajvégápolót, és a hővédő permetet.

Egyelőre talán csak pakolást veszek, a sampont nemrég kezdtem meg, a balzsam meg csak félig fogyott el.

Valamelyikkel van valakinek tapasztalata?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése