2012. július 28., szombat

A csodaszer neve: ricinusolaj


Már rengeteg helyen lehet olvasni, hallani erről az olajról. Serkenti a haj növekedését, segít a töredezett szálakon, a szempillákat dúsítja és hosszabítja, a körmöket erősíti. Jól hangzik, ugye?


A gyógyszertárba lehet megvenni, 200-400 Ft között van az ára (100g-nak). Van ahol megkérdezik hogy mire kell, mert ez egyben hashajtó is. Tőlem nem kérdezte meg a gyógyszertáros hogy mire kell, mert már sokan használják hajpakolásnak. 

A hajpakolás amit én használni szoktam, a következő:
-kb 1 evőkanálnyi ricinusolajat felmelegítek
-szintén 1 evőkanálnyi olívaolajat felmelegítek
-1 evőkanálnyi mézzel összekeverem ezeket

Az evőkanál néha nálam a rendes, nagy evőkanál, de néha csak a kávéskanál. Ez változó. Ezt az anyagot amit összekutyulok felkenem a hajamra, húzok rá zuhanyzósapkát, és arra tekerek törölközőt, és 2-4 órát hagyom a hajamon.
Fontos! Én mindig hajmosás előtt rakom a hajamra, mert sima öblitéssel NEM jön ki. Én általába 2x mosom meg a hajam, bár tegnap csak 1x is elég volt.

Mennyire használ a hajamnak? Háát... őszintén nem tudom. A méz is, és a 2 olaj is hidratálja a hajamat, és ezekre szüksége van a száraz hajamnak. De nem érzem hogy csodát tett volna vele, és azt sem vettem észre hogy nőtt volna a hajam. Azért elhasználom ami még van, mert legalább ápolja a hajamat. Legalábbis ebben a tudatban élek. :)

A szempilláimra kb. 2 hete kezdtem el használni. Volt hogy napközben is, de leginkább este kentem be. Egy fülpiszkálót bedugtam az üvegcsébe, és mintha spiráloznám a szememet, úgy kentem fel. Arra vigyázzatok, hogy a szemetekbe ne kerüljön, mert olvastam, hogy begyulladhat tőle a szem.


Csináltam képet, amikor elkezdtem a "kezelést", és elnézve a pilláimat, szerintem nőttek! Hamarosan rakok ide egy mostani képet. Az alsó sor tuti nőtt, abban biztos vagyok.

A körömerősítő hatását nem nagyon próbálgattam, néha kentem be a lábkörmeimet. Rájuk fér az ápolás, mert a lábkörmöm nem szép, töredezik (a köröm is töredezhet?). Majd ezt a hatását is tesztelem. Egyszer. :)

Nektek hogy használ a ricinusolaj, próbáltátok már?

1 megjegyzés:

  1. Nekem mindenhogy működött! A szempillákra valóban a legjobb csodaszer.
    A hajamat heti kétszer kenem be vele , de nem keverek hozzá semmit csak magát az olajat oszlatom el az egész hajamon és ügyelek hogy a fejbőrömbe is mindenhol belemasszírozzam . Az első alkalom után a hajam sokkal fényesebb és egészségesebb lett. Hajmosás után tettem rá és utána megint alaposan átmostam a samponommal a hajam és ezek után nem balzsamot hanem syoss beauty elixir hajolajat használok, de csak egy keveset. A kezemre is használtam az olajat mert a körmeim is töredeztek és azt kell hogy mondjam valóban megerősödtek tőle , és a pattanások is körülbelül két három napig vannak az arcomon de akkor is csak halványan ha bekenem vele. :) Nekem csak bevált ez az olaj , ajánlom mindenkinek:)

    VálaszTörlés